Monday, February 1, 2010

Selamat Hari Wilayah- 1 February 2010




I'm starting my blog with wish to everybody selamat hari wilayah. Hari cuti, and i'm stuck at home. Feel very bored dengan mengadap muke Mr H. Pusing kanan pusing kiri sama je..Nothing improved in my life and his life. Sometimes i feel very very annoyed with my life especially when i'm not working. I think it's time to get new frens & hanging with people with different mind. I love to explore & mix around.

Today i wake up at 13.30 pm..ha ha ha..Standard la kalau cuti umum. Sengaja bangun lambat sebab tatau nk buat aper..Bangun terus g CIMB bank kt serdang sebab hari jumaat lepas nak kuar duit error..lepas tu die boleh pulak tolak balance..duitnyer tak keluar..mmg sakit hati lah kan.CIMB suck!...




Next, go lunch dekat Sri Anjung dekat dengan Komuter Serdang. MMg sial gile makan kt sini..aku dh habis makan baru air smpi..tu pon setelah dimarah..pekerje bodoh...Fuck Sri Anjung. Mr H ni nak control macho jugak..nak usha usha awek..die ingat die banyak handsome? Aku n Tuhan je yg tahu. hari ni aku agak kepala angin..ntah tak tahu kenape...Skang dh dekt rumah Mr H, die sebuk main games. aku pulak mcm tunggul..last last lepas aku membebel die pergi basuh toilet & kasut. Baguslah.... Skang die tgh mengkiwi kasut..membebel bebel pada aku supaya aku jgn main blog.nnti polis senang tangkap..ha ha ha ha ha ha...pemikiran cetek betul lah dia nie....erm..takpelah nnti aku smbung..nk main game kt FB plak,..muahhhh

2 comments:

zetta jones said...

sabo errhh...sy pun rindu same farmville....rindu same fb...waaaaaaaaaaaa....!!!!

sophea said...

muahahha..tu la siape suruh delete..eh camne nak tambah game farmville dlm blog ni ek

Post a Comment