Monday, February 1, 2010

Half day ponteng Briefing


Hari ni aku lewat masuk office 10 minit. Pertama sebab jalan mmg jam cam siul..& kedua aku mmg bangun lambat..sebab malam tadi aku x boleh tido sebab sakit kepala. Sampai office, nuthing much, bukak facebook & do some update. Telephone office pulak problem & menyebab kan segala keje sukar di lakukan. Sebab keje aku hari hari kene telefon supplier & guna email.


pagi pagi dh pergi bilik CEO mintak sign PO. Petang sikit setelkan status EL 18 - Project PEB Elite & panggil Amir budak MIS tlg settlekan email aku yg dah over limit space. Comel gak budak ni. die pgl aku Kak Lin. Dia tatau aku ni muda lagi. Ntah ntha die sebaya je dgn aku..he he he...memandangkan hp aku dah tade sim card, pagi ni agak tenang, kalau x aku akan mendapat berbagai bagai call. maklumlah orang ramai peminat. So agak tenang.


tangan aku dah biru dah nie kesan bergaduh malam tadi...sakit nyer badan2 aku..Aku g toilet tgk tgk aku peot..ada alasan nk half day. Sepatutnyer mmg ade Briefing kat PLUS , tapi aku sangat malas. Aku tanya Hawa pon dia malas p..die pon kaki ponteng..so, aku pon berhajat utk memontengkan diri....


Mr H ambik aku jam 12 50 & die hantar aku balik. Sempat aku tapau Mc d properity burger. Aku tak lapar sebenarnyer tapi tkt petang2 kang aku bulur duk kt rumah dh malas nk keluar. Skang dah smpi rumah & terasa best sangat2. ingat nak buat website..kekonon nak buat e-business..menjual barang2 terpakai..baju aku dh berguni guni tak muat..rasanya elok dilelong..mane lah tau ade org nk belikan..daripada aku buat kain buruk....nnti aku smbung bile ade cite...mati akal pulak

3 comments:

A.F.A. said...

wahhh obinkk menulis blog.. x pecaya ..hehe

sophea said...

tu la..hobi baru..wakakkaka..ainul jgn lupe comment ok

A.F.A. said...

nnt kami komen hari2...kamu jgn lupa klik iklan nuffnang kat blog kami..haha

Post a Comment