Tuesday, February 2, 2010

MC - Sakit Wajib


Bangun bangun aku tengok dah jam 8:18 A.M. dengan pantasnya aku mencapai hp dan menelefon ke office cakap aku MC. Perut aku ni tak habis habis sakit lagi. Biasalah, penyakit wajib. Aku smbung tido. memang best tido dalam air cond duduk bawah comforter kan. Risau jugak kt office byk keje.Bile lah aku nak habiskan..Sebenarnyer dah tak tahu man satu nk buat. Takpelah Slow slow. Nanti bulan depan dah nk pindah office ke Subang. Erm..dah jauh dari Mid Valley..huhuhuhuhu..Haari ni nak p klinik ambik MC..tapi Mr H x bgn bgn lagi.Katanya die pon sakit perut..Biarlah dia tido lagi..lapar lah pulak, malas nyer nk turun bawah tapau nasik....hish..what an empty day.........

1 comments:

zetta jones said...

hoihhh...mc td x sound aku lak kannn....hampeehhh!!

Post a Comment