Monday, February 1, 2010

Q1 2010 Briefing


Hari ni petang kang ade Q1 briefing kat Persada Plus, Subang. I'm part of the commitee tapi tak tau lah sebab sekali je pernah attend meeting. He He He. kalau derang panggil nnti pergilah tlg tlg..hari ni pon tade mood nk buat keje.


Erm..sambung kisah semalam....


Semalam petang, Mr H bising bising mengarah aku buatkan teh o utk dia..aku jadi angin pulak..dia tak boleh tgk aku senang. Last last bile aku dah angin, berlaku pergaduhan. Aku x marah dia mintak air tetapi tak perlu nak mengarah aku mcm org gaji. Lama juga bergaduh, tangan kaki semua naik smpi jiran cina depan rumah keluar terdengar pertengkaran. . nak menunjukkan dia berkuasa sgt pada diri ku.. lepas keadaan dah agak reda, aku pack semua barang2 and nak balik rumah. dia pun beria ria halau aku dari rumah..Tertekannye akuh...ingatkan cuti weekend lama sikit bole relaks relaks kan fikiran. tapi lain pulak jadinya..aku nak balik kg tergendala sebab duit kene block dgn cimb gara gara error transaction dekat maybank shell Desa Petaling jumaat lepas. Rindu kat mak, rindu kt rumah..Anak Aina pon tak pergi tgk lg. Birthday anak Abg cam pon x g..hish, ape nk jadi dgn aku...terlalu mementingkan perasaan daripada hubungan kekeluargaan.


Masa bertengkar tu, aku patahkan 2 sim kad aku and sekarang aku dah tade number hp. Mr H baca segala sms sms aku dgn kawan2. and aku mcm tade hak nak berkawan dgn sesiape. kalau, dia..smpi bawak betina balik rumah..smpi bersayang sayang dalam facebook. Aku sabar je selama ini...Terlalu banyak bende nak ku ceritakan..tapi tangan dah lenguh..kejap kejap lg aku smbung yeh

1 comments:

zetta jones said...

hohoho...mari kite berkawan2....

Post a Comment