Sunday, February 28, 2010

I Miss My Chombie

uhuhu..i miss my chombie, 4 nite without her...weekend ni byk bende missing..Besday anak buah ako....tgk mak akooo .....jengjalan cari makan akooo.....damn! Muka aku dh naik byk jerawat nie...tu lah...tak bole tido awal skang..jam 4 5 pagi br terlelap..byk masalah sgt pk....keje pon byk & agak tensi di tempat keje...kalau ikutkan hati nak aje aku apply jadi pramugari...smbil berjalan2 ke negara asing...dpt tenang2 kan fikiran....tp cam rugi je belajar 5 tahun....Petang ni nak kene gi beli tia amelia kunyit nk sapu tang jerawat tuh...bongok tol jerawat ni tumbuh kt kening aku.....hari ni aku malas nk buat keje..aku nk main tenet je satu hari..mampos lah dier....dh la bulan ni gaji lmbt sehari..marah betul dgn cimb....kalau gaji aku masuk awal..chombie dh diselamatkan....urm...byknyer bende nk buat...nak bayar sewa rumah..nk byr TNB & nak settlekan bil air....susah lah guna cimb...guna maybank senang kan...fuck cimb...x suke cimb......herm.....nk p tapau bfast sat...sat lg smbung citer...

0 comments:

Post a Comment