Sunday, February 7, 2010

Pukul 3 Pagi
















Uwaaaa...aku x boleh tido...terus turun p kedai mamak malam tadie dgn Mr H...mr H bising lapar lapar...semak je.aku pon memakai baju baru beli petang tadie..saje je testing kan....:P sempat snap beberape gambar...sebenarnyer aku nampak kurus kalau pakai baju warna hitam..he he he he..tp baju warna hitam aku dh banyak sgt kan...he he...lepas balik kedai mamak, aku try tido golek golek tapi still x boleh tido...at last dekat azan subuh baru nk terlelap....pagi tadi bgn nk p keje punya lah seksa....mata berat gile..gosok baju keje dalam keadaan yang sgt sgt sgt tertutup.nasib baik baju x terbakar...muahhaahhahaha....tgk jalan jem bangat...Mr H terus ikut bukit jalil..hurm jalan jem jugak...pastu kuar kesas..jam jugak..pastu masuk MEX lancar kejap..kuar seremban hiway..jam mcm sardin balik..nasib baik Mr H terrer menyelit..akhirnya aku smpi office jam 8:25 pagi..he he he he..smpi offcie aku melantak mee hun goreng dgn smbal paru..skang aku dh ngantuk balik,.....uwaa...camne nak keje hari nie......jap lg kene turun beli red bull lah....

0 comments:

Post a Comment