Wednesday, February 3, 2010

Berat badanku merungsingkan


Haih..tadi balik balik rumah aku timbang berat badan. urm..naik 3 kg dlm masa 4 hari! damn..ni sudah melampau..rasaku dah jarang aku makan nasik..aish..camne nie...erm..maybe time aku period kot..tapi aku tetap risau..camne nak kurus balik nie...nak gi Mayfair rasanya cam mahal jerk kan..huhuhuhu...nak jogging mmg memanjang ujan je skang ptg ptg...huhuhu..sedihnyer..mcm mane kalo aku jadi cam syanie nnti..aduhai..x sanggup mak! apa aku kene buat nie...aish..nk makan pon takut..tp perut aku asik asik lapar....hari ni mc , petang baru keluar gi makan...makan kt Bidara kat Sunway...best jugak makan nasi goreng USA dia. Mr H melantak Grill mix dgn kambingnyer, dgn ayamnyer dgn daging nyer..lantak die laa..die kurus...lepas tu trus shoot p rumah aku sebelum keluar balik p Giant...terlupe plak nak betulkan jam tangan yg dah habis batery..aiseh camne bole lupe bende penting nie...skang dh kt rumah..pasang internet sblm tido..kejap lg nk habiskan novel "What Should I Do In My Life" by Po Bronson..agak menarik novel ni kisah kehidupan manusia di dunia ini dalam menentukan masa depan mereka..aku pon nak itu mcm mereka..cececce..konon laaa..nnti x jadi ape gak..semanagt je lebih kan...Esok byknyer keje n dh nekad nk bekerje bersungguh sungguh...Tadi baru pas bank in mak duit utk belanje & Ciela..sebok je ciela ni mintak duit..heheheh takpelah adik aku jugak..semoga die belajau sungguh jadi cam kakak die..eh..jadi lg baik dr kakak dier..sebab kakak die tak berape pandai belajo..tu lah dulu bercinta sakan time belajo...ha ha ha..sekarang salahkan diri sendiri..yang penting aku dh usaha smpi ke tahap nie...he he he he...aish..ape nk buat ni..rasa cam nak further study buat master je tahun ni kt Kl..try la usha UTM kan...mcm best jee belajar part time weekend....lepas tu bole laa apply keje masuk kerajaan ker..skang ni aku agak malas nk apply keje lain sebab skang keje dh agak best ..cume kekadang stress sebab kene push..bukan aku lmbt buat keje tapi....terlalu byk keje...bos aku plak agak2 tak pandai buat keje...bos baru ni baru masuk dr department IT...die tak tahu sgt , so sume keje kene tolak kt aku..aduhai..ape lah nasib..bersabar laa selagi bole bersabar.......oklah...dh agak ngantuk..nk main game Fb jap pastu tido...muah to all

1 comments:

zetta jones said...

dun worry....be happy!!!

Post a Comment