Thursday, April 8, 2010

I got Flu VS Parfum




Aish, tibe tibe demam plak...smpi lah dh dekat seminggu nie..makan pon tanak...pepagi berak byk lak tu..tanda tanda nk kuwus ke nie? kekekek :p..ni aku tengah skip depatment meeting.. malas aku..slalu aku masuk empty keluar pon empty..so baik aku main Petville kt Facebook kan...Skang badan rasa suam suam kuku..malam kang demam laaa...esok jumaat..yahooo....teringin nak p Genting la weekend nie....heheh..nnti nak ajak Mr H laaa...Hari tu Mr H belikan parfum baru BVLgari...tp sayangnye bau dia tak berape nk wangi..n aku kurang berkenan..tu lah..mmg taste aku dgn die jauh berbeza.....takpelah org dh bg free...ambik je laa..tp niat hati nk beli isee miyaki yg baru kuar tuh//rm 350....heheheh..tgu la ujung bulan nieee.....bau die mmg buat aku melayang beb.....suke gile..hr tu p i setan try test..huwaa rasa tanak mandi 3 hari...


0 comments:

Post a Comment