Sunday, April 4, 2010

Aprils...

huwa..starting april, my life better. Wednesday nite p karoks kt Red box dgn cik fiena..layan gaks..Hari Selasa tu karoks kt sogo dgn cousins & gengs tp rasa mcm x syok sgt coz suara depa superb superb beb....Sabtu pagi lepaks dengan Mr f, makan makan makan & have good masage, Ahad plak bgn bgn pagi trus rasa cam nak demam & today MC x g keje sebab selsema & demam..mmg malas nk p keje ....tade mood. Smalam malam teman Muya p tgk die attend event kt Mydin USJ...layan la lepak dgn artis2...rasa lain mcm plak walaupon aku x berape kenal depa.. ade Yazid, Ekin AF, Sheeda & beberape artis baru yg aku x berape nk kenal....sempat shopping sat kt dlm mydin..oMG mmg murah gile barang dlm nie..brg brg kelengkapan rumah....sempat gak aku beli beberape brg & barang masah die mmg murah..mmg dpt berjimat kalau shopping brg makan kt sini..so next month bole beli brg rumah kt sini..ajak Mr F...die lg la suke kan...bACK PACK X BELI LG NI nak bawak p pulau hujung bulan nie..nak kene beli bikini baru & few shorts ..dah ckp dgn Mr F, die sruh pergi & dia kata pulau tu cantik sgt mcm pulau honeymoon..yeah x sbr plak rasanya...nak snorkeling...hari ni aku just nk siapkan report yg sepatut aku hantar hr jumaat hr tuh...lepak lepak je kt rumah..kemas rumah & dgr lagu lagu baru.......

2 comments:

zetta jones said...

siapa Mr F???aku ketinggalan kah???

sophea said...

tunang aku

Post a Comment